loading...
یاحسین
نکات پندآموز

شيطان می گوید:

1. کسي که اذان را بشنود و به نماز نرود پدر من است !!!

2. کسي که اسراف مي کند برادر من است !!!

3. کسي که پيش از امام به رکوع و کسي که بدون بسم الله شروع به نان خوردن مي کند اولاد من است !!!

4. کسي که اين گفتار من را به کسي مي گويد دشمن من است و کسي که نميگويد دوست من است !!!

حمید بازدید : 124 شنبه 05 فروردین 1396 نظرات (0)

مجله ی ایساتیس درب : کمپانی خودروسازی ایتالیایی لامبورگینی با همکاری شرکت ژاپنی تولید کننده ی کفش های ورزشی میزانو مدل جدید کفش های خود با نام نیو ویو تینجین 2 راتولید کرده است.

پاشنه های انعطاف پذیر این کتانی ها با استفاده از لاستیک و فیبر کربن ساخته شده اند که قادرند وزن را به انرژی تبدیل کنند.

ظاهر کفش به شکل الگوی شش ضلعی که مانند پنجره عقب لامبورگینی آونتادور می باشد طراحی شده است، این شکل طراحی قدرت کفش را بیشتر می کند و عرق پا را در همه جای کفش پخش می کند. رویه ی این کفش ها از جنس پلی استر سبک وزن است که دودیدن یا آن ها را راحت تر کرده است.

کفش های مخصوص دویدن محصول مشترک میزانو و لامبورگینی

کفش های مخصوص دویدن محصول مشترک میزانو و لامبورگینی

کفش های مخصوص دویدن محصول مشترک میزانو و لامبورگینی

کفش های مخصوص دویدن محصول مشترک میزانو و لامبورگینی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 314
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 530
  • بازدید ماه : 509
  • بازدید سال : 11,413
  • بازدید کلی : 90,775