loading...
یاحسین
نکات پندآموز

شيطان می گوید:

1. کسي که اذان را بشنود و به نماز نرود پدر من است !!!

2. کسي که اسراف مي کند برادر من است !!!

3. کسي که پيش از امام به رکوع و کسي که بدون بسم الله شروع به نان خوردن مي کند اولاد من است !!!

4. کسي که اين گفتار من را به کسي مي گويد دشمن من است و کسي که نميگويد دوست من است !!!

حمید بازدید : 102 سه شنبه 05 بهمن 1395 نظرات (0)

عکس های فورد موستانگ کوپه 2018

کمپانی فورد به تازگی ماشین فورد موستانگ کوپه 2018 را که دارای ظاهری زیبا و قدرتمند می باشد ارائه کرده است.

این ماشین دارای تکنولوژی اوربوست می باشد، یک موتور 5 لیتری v8 و چهار سیلندر دارد که در حال حاضر قوی تر و دارای دور موتور بالاتر از مدل قبلی موستانگ GT می باشد. فورد موستانگ کوپه 420 اسب بخار قدرت و 528 نیوتن / متر گشتاور دارد.

از نظر ظاهری کاپوت و پنجره ی جلویی بازسازی شده اند که همین ویژگی ماشین را باریک تر و آیرودینامیک تر کرده، همچنین سپر عقب جدید طراحی شده است. فضای داخلی و صندلی ها به رنگ سیاه طراحی شده اند، روکش صندلی ها کاملا دست روز هستند.


فورد موستانگ کوپه 2018


فورد موستانگ کوپه 2018


فورد موستانگ کوپه 2018


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 314
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 545
  • بازدید ماه : 524
  • بازدید سال : 11,428
  • بازدید کلی : 90,790